lunes, 29 de diciembre de 2014

Comiat: Fins aviat!

Que ràpid passa el temps i que ràpid tot s'acaba. Sembla ahir quan entrava per la porta de la facultat el primer dia de curs amb tot un semestre per davant i ara ja l'he acabat! Al llarg d'aquests quatre mesos el bloc a sigut el meu fidel acompanyant ajudant-me a plasmar el aprenentatge prèviament après a classe i així poc a poc, crear una mena de "dossier" de manera interactiva i molt dinàmica. Abans de la creació d'aquest havia utilitzat bastant la plataforma blogger però mai hagués pensat tota la utilitat que se li podria donar relacionat amb l'Educació Infantil. M'ha servit per aprendre un munt de coses i a la vegada tenir els meus apunts i coneixements organitzats i controlats.

No tinc pensat tancar el bloc, això només és un fins aviat. Espero poder compartir més coses amb vosaltres en un futur. Després de tot l'esforç i la il·lusió darrera de cada entrada seria incapaç de tancar-lo, segurament quan el torni a obrir em vindran molts bons records. Demoment el deixo obert per si serveix d'ajuda per algú i per mi mateixa, ja que estic segura que més d'un cop tornaré a ell per buscar informació. 

Gràcies a tots!

Un plaer haver compartir aquests mesos amb vosaltres. Que tingueu sort!




Maria.

No hay comentarios:

Publicar un comentario